Klarade provet !

Jag är förvånad Simba klarade provet med endast ett "måste träna mer".
Resten var väl genomfört lr mycket väl genomfört :)

Jag har som sagt haft lite problem med att lägga upp bilder här förut men ja hoppas det funkar nu ..

image46
image47
image48

Synd att haltin var på, bilderna skulle varit mkt sötare utan !

Har nu förtiden slutat att använda haltin, känns som att jag har mer kontroll på Simba´, känns skönt!

Jag har tänkt lite. Har alltid kännt att andra hundar är så mkt duktigare än min, förrens till igår. När jag stod där på plan med Simba och vi utförde momenten blev jag såå himla stolt! Tänk så mycket vi har utvecklats från när vi började på kursen! O tänk så mycket han kan nu, om 2 -3 år kommer han ju vara proffs om vi fortsätter i den här takten :)

Love u Sink även fast du är en slyngel ibland!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0