3 i ett :)

Halloj..

Nu var det ett tag sen ja blogga så ja tänkte lägga in tre inlägg i ett ..

Kan väl börja med o berätta att jag är skit glad och stolt över min simba idag :)
Var på kurs ikväll (allmänlydnad 1) och han skötte sig skit bra..

Det roliga var att han började bita i mig som sist, då kom kursledaren och tog ifrån honom från mig, självklart fick simba separations ångest och ville till mamma ( mama´s boy ) !
När jag sen fick tillbaka honom var det som att få en helt ny hund..

Han klara av alla moment så bra. Vi körde inkallning mellan alla hundar och platsliggning med störning och sitta med extrem störning :)

Så stolt :) ja som var så ledsen förra kursen !




Började på shiftet idag .. förmiddag (upp kl 04) brrr så kallt det var !
Det gick bra fick lära mig lite nya saker på bandet! Jag förresten som truckförare på billerud.

När vi slutade så sa en jobbarkompis att hennes hundvalp är med..
Det var nog det sötaste jag sett  på länge !!! En liten tollare tjej som heter Tolla (sött)

  (Klicka för större)
Tolla i mattes famn



Härom dagen då..

Jag och Edona tänkte vara lite nyttiga och åka ut i skogen..Så jag tänkte vi kan ju ta med oss lilla Ronja (en pittbull tik ) Vi åkte o hämtade henne så tänkte jag att hon skulle sitta i fram o simba i bak... hmm,, HAHA
Det gick ju inte.. Ronja var starkare än vad vi trodde och simba blev helt plötsligt mkt smalare.. hahhaha
Ronja hoppade bak och Simba klämde sig mellan gallret i bak och hoppade fram... Då började de busa och hela bilen skakade.. vi tog ut dem o under hela tiden skratta vi så vi höll på dö..
Sen skulle vi stoppa i båda i bak, men då hoppar båda upp samtidigt och fastnar i varann.. såg så himla roligt ut..

Sen var vi i skogen en timme och de busade och sprang.. helt leriga blev dem oxå.!!!

När vi kom hem däckade Ronja i hallen direkt.. Simba skulle busa lite till..

Ronja
Simba trött efter promenaden
Dricka paus i skogen


Nu vet ja knappt vad jag har skrivit.. har bara rabblat på massor.. hoppas ni orkar läsa..lr förstå.. haha
Nu ska jag lägga mig och sova.. inte bara simba som blev trött efter kursen..
UUUSch upp kl 04 imorn :(

Kommentarer
Postat av: Cammi

200 kr och x2000 är bara från sthlm till nkpg.. vi åker natttåget och de tar 13,5 timmar till sthlm..

2007-10-24 @ 23:30:57
URL: http://pampam83.blogg.se
Postat av: Edona

OOOO så söööööta foton :P hur går det för Ronja, är hon kvar? skulle va kul att gå ut med de igen :D haha... kanske de kan pussas där bak i bilen igen hihi

2007-10-25 @ 00:28:06
URL: http://www.edoona.blogspot.com
Postat av: Anna

Nej han har inte kvar henne :( synd men vi kanske kan få låna någons annans hund :) HAHAHAH så fula när de "pussades" i baksätet

2007-10-25 @ 17:06:01
Postat av: Matilda

aaw! Jga har oxå en liten tollare här i mitt lilla hus!

2007-12-10 @ 20:20:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0