Simba med tjejerna

Härom dagen var Simba med två av mina favorit tjejer Molly och Rusty
Jag jobbade förmiddag och behövde en hundvakt :) Så Simba fick åka ut till svärtinge och vara där..

image25

Molly 6 lr 7 år

image26

Rusty 14 år, mamma till Molly



De var så söta ihop .. Rusty uppfostrade lilla Simba hela tiden, kanske inte ska säga lilla han är ju större än dem :)
Han behöver det lilla slyngeln..Tänk om han kunde ha samma respekt för mig.. jag kanske ska lära mig av henne hahaha :)

Äntligen har jag fri vecka ska träna med Simba hela veckan !
I slutet på våran kurs kommer vi ha ett litet prov.. och i det ingår valfritt moment.
Det här ska Simba göra

image28

Inte alla men åtminstonde en.
Tror ni han kommer lyckas ?

Kommentarer
Postat av: Monica & Tolla

Man kan allt bara man vill,men mycket träning blir det!
Riktigt fina kort på tolla blev det.
Ses snart/Monica

2007-10-29 @ 15:28:45
URL: http://www.tolla.zoomin.se
Postat av: Cammi

hej! hittade testen på: www.vuxenpoang.com och på www.fjortispoang.com ... =)

2007-11-04 @ 15:26:15
URL: http://pampam83.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0