Simba i skogen..

Idag var vi i skogen.. Simba har varit lite dålig har spytt några dagar och idag fick han diarre..
Men nu verkar han må bättre.. Vi var som sagt i skogen och jag la ett spår för skoj skull, ett ganska långt..
Sen gick vi vidare till utkiksplatsen.. lägger in bilder på det senare.

På vägen hem fick han gå spåret.. Jag blev riktigt stolt över honom, han tog det direkt..
Jag la ett spår på ungefär 100 meter med en vinkel och lite hinder..
Har aldrig kört spår med honom på "riktigt" lr vad man kan kalla det.. har bara provat på några gånger..
Men han verkar tycka det är kul, och det går ju bra för honom :)

Jag ska nog gå en spårkurs :D

Bilder kommer ikväll


Kommentarer
Postat av: Peter

Tackar! Du får kika ifall det blev rätt namn på länken till din blogg.
//Peter

2008-04-16 @ 16:33:27
URL: http://fotografhelsingborg.blogg.se
Postat av: Anna

Hej! Kul att du hittade till mig och kul att du tänker titta tillbaka! :) Tänker titta tillbaka här fler gånger jag med ;)

2008-04-16 @ 17:44:03
URL: http://chana.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0