Holly

Här är en bättre bild på lilla söta Holly

                           image102

Kommentarer
Postat av: Carrou

Hej gumman! det värmer, konstigt nog, att veta att du läser mina inlägg och förstår. nej jag kan tänka mig att du inte fått höra speciellt mycket om vem jag egentligen är, och det är ju inget man själv säger rakt utfrån ingenstans. att ingen annan ens nämner något om hur svårt jag faktiskt haft det, är väl för att dom är rädda över att fokusen ska flyttas från dom till någon annan. fortsätt läsa, det gör mig glad. inte för att jag vill ha medlidande, utan för att jag vill att folk ska öppna sina ögon och veta att verkligheten är mycket nämare än dom tror. nu skrev jag tillbaka här som bd-kommentar för jag hittar varken ngot där man kan maila eller skriva i nån gästbok. annars hittar du mig på lunar TaETtBloss. Fortsätt läs bara, det gör mig glad. kram på dej

2008-02-08 @ 19:46:14
Postat av: Johanna

Ja visst är pommar supersöta? Jag köpte henne från en kennel i Skåne som heter Mussebo's, Jeanette som har kenneln är underbar så om du ska köpa pom nån gång så rekommenderar jag henne varmt!

2008-02-09 @ 09:17:04
URL: http://www.johannajinx.blogg.se
Postat av: Johanna

PS: Att en hund är den enda i världen som kan älska en mer än de älskar sig själva - det är verkligen sant! Hundar ger en verkligen ovillkorlig kärlek.

2008-02-09 @ 09:19:06
URL: http://www.johannajinx.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0