Simba på operations bordet..

Nu har jag varit och lämnat min älskling på smådjurskliniken, för en operation.
Har i tidigare inlägg skrivit om hans knöl som han hade vid örat.. den har förflyttat sig ner mot halsen och Simbis fick svårt att andas.

Han har ju haft ganska mkt klåda de senaste veckorna också.

När vi var inne o pratade med veterinären.. så sa de att de hade fått provsvaren från blodprovet och att ha inte hade rävskabb i alla fall... skönt det tänkte jag..
Men han kunde iställer vara allergisk mot proteiner.. jaha .. det är väl inte så farligt lr ?
Jo han får inte någonting alls förutom specialfoder och udda viltkött i resten av  sitt liv...
Ingen liten korvbit lr bulle lr något alls...

Så nu hoppas ja verkligen att det inte är det han är allergisk mot.. stackars lilla bebis ..

Kl 14 ska ja ringa och kolla hur mkt allt kommer att gå på.. :S
Och kl 16 ska jag hämta min lilla bebis...

Kommentarer
Postat av: Monica & Tolla

Stackars Simba!
Hoppas allt går riktigt bra och han blir av med kliandet snart.
Tänker på er / Monica

2008-01-17 @ 14:03:24
URL: http://www.tolla.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0