Skönt med Sol som värmer

Igår var jag och Edona i Folkparken med Simba i flera timmar..Det var skönt, speciellt när solen lyste och så fick man lite färg i ansiktet.

Tog lite bilder.. 2 av dem är från kvällen så det e ganska dålig kvalite på dem eftersom dem är tagna med min mobil.

image131

Har gjort en annan bild i photoshop också, som jag sa förut så gillar jag svartvita bilder med en färg som sticker ut.
Har gjort en bild på mig från Nyår kanske lägger upp den bilden senare.. Har även en annan bild men den är bara på mig, så den passar inte så bra här på Simbas sida heller :)

Härligt med snö tycker jag.. Så länge den inte smälter, sen blir det bara blaskigt och äckligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0