En ny hund..

Ja vi har fått en helt ny hund!!
Var hos veterinären igår och Simba fick kortison. När jag sen kom hem från jobbet så var det som att vi hade en helt ny hund! Simba kliade sig inte en ända gång, han sov hela natten utan att vakna. Det känns så J___la skönt, både för mig och för honom kan jag tänka mig !

Nackdelarna är väl att han dricker mer och kissar mer och har större apit.. Men vad spelar det för roll när ens hund mår bra.. han verkar så glad :)

Nu ska han gå på kortison i några veckor sen ska vi trappa ner och se hur det går med foderutredningen...Om han fortvarande kliar sig då, då får vi göra ett pricktest.

Men nu är vi iaf glada att Simba kan koppla av :)

Kommentarer
Postat av: Edona

åh va skönt!!! Hoppas verkligen det löser sig med simbis. Kan tänka mig att han mår mycket bättre nu... pussa honom från mig =)

2008-05-29 @ 22:27:16
URL: http://edoona.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0