Lek i skogen

Hej det var länge sen jag uppdaterade.. kändes lite tråkigt när ja inte kunde lägga upp bilder, men nu fungerar det igen :)

Nu har jag frivecka, sååå skönt. Idag var jag med Simba ute i skogen, där träffade vi Annica och Marco.
Det var fullt bus hela tiden. Simba är helt slut som ni ser på bilderna nedanför.


image50
                                                    Svårt att få liv i den där :)


image51
                                                                     Min sötis    

              
image52
                                                                  En blöt Marco


image53
                                                                  Bus i skogen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0