Änglavakt

Jag är fortvarande skakis, åkte nyss vid idrottsplan i norrköping. Var påväg mot en korsning så kom det en bil i världens fart från sidan. Jag hann knappt tänka så hör jag hur det smäller.. En bil flyger tvärs över hela gatan och en annan åt andra hållet.. ja stannar för att andas o se hur de andra mår.. samtigit som ja bara har Simba i huvudet.. tänk om jag hade åkt lite saktare då skulle det varit jag.. Det skulle inte finnas någonting kvar av simba.
Hela bakpartiet på den ena bilen, han som åkte bakom mig var intryckt.. O hela fronten på den andra bilen, som kördes av en gammal tant.. Tur som var klarade dig alla och mest tur att det inte satt några passagerare på bilen vars bak vart intryckt..

Hemskt det är med olyckor igentligen, brukar inte tänka på det så mkt ,men nu hade ja inte min bil, så Simba satt bak i passagerarsätet.. Ska nog aldrig åka så med honom igen, inte äns en liten bit.

Ha alltid bur i bilen!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0