Hopplös..

Ja, vad har man gjort idag då.. Jo började dagen kl 07 med att åka till hundcentret och jobba, fick gå med söta teeboo min favorit (lenonberger) lr hur man stavar till det =)

Sen åkte jag och hämtade ut biljetter till 50 cent som jag ska gå på i december :)
Efter det åkte jag och Simba till brukshundklubben..Det började sådär, och jag kände på mig att det skulle gå åt helvete.. fy mig jag vet ju att mitt humör alltid speglar av sig på hunden ..
Ja som sagt det gick Åt Helvete!!! Simba började flamsa och bita i mig och jag fick inget stopp på honom..
Kändes som att jag bara ville börja gråta..
Jag släpade in honom i bilen och där fick han sitta resten av kursen..
Jag skrev även upp mig på problemhundsdagen .. Nu måste jag ta tag i det här innan det går till överstyr!

Vem är det som bestämmer igentligen ?! hehe bra fråga ibland...



Söta Teeboo

Kommentarer
Postat av: Cammi

Jadu =) de e bara att se till o vara hård..

2007-10-19 @ 14:02:24
URL: http://pampam83.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0