Veterinärbesöket.

Kom hem från veterinären för ett tag sen.. Det gick väl sådär.

Jag trodde att man skulle skicka ett blodprov o så fick man svar på o han var allergisk mot något, men man var tvungen skicka flera prover på just den allergin man vill testa mot. Det kostade 900 kr st.
Så jag tog de tre vanligaste. Jag frågade veterinären om vad som skulle hända om han nu var allergisk, då ville hon inte prata om det.. kändes inte så kul..

Att det ska vara så dyrt med veterinärkostnader.. Men klart jag gör allt för min bebis.. det spelar ingen roll hur mycket det kostar bara han blir bra.

Han fick även antisemin, tror det heter så, och antibiotika mot sin klåda. Stackars lilla gubben så mycket som han måste gå igenom.. Känner mig bara så deprimerad, vill bara att han ska må bra.

Min värsta mardröm vore om jag var tvungen ta bort honom... vill knappt tänka på det.

Jag har ingen erfarenhet om hundar och allergi någon av er som har ? Kan bara inte sluta tänka på att veterinären inte ville prata om det...

Nu ska ja gosa massor med min bebis..

Kommentarer
Postat av: Monica & Tolla

Förstår att du är orolig,det är jättejobbigt!
Men,bara man kan hitta orsaken så går det att fixa men just vad det beror på kan vara jobbigt att hitta.
Men det ordnar sig säkert!
Ha det bra / Monica

2008-02-19 @ 18:35:02
URL: http://www.tolla.zoomin.se
Postat av: Edona

Jag håler tummarna för Simba. Allt kommer att bli bra. Pussa bebisen från mig!

2008-02-20 @ 23:32:59
URL: http://edoona.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0