Gott nytt år

Heej det var ett tag sen.

Idag vaknade jag upp till snö .. blev lika barnsligt glad som vanligt.. En som var ännu gladare var Simbis.
Vi gick ut med honom och ja hade satt på honom hans nya flexikoppel (han är jätte stark i den ), plötsligt får han syn på en snövall (bästa han vet) och drar iväg med mig.. Ja ramlar och släpas några meter efter..
Jonas bara står och as garvar.. Kan tänka mig hur ja såg ut hahaha..

Sen åkte jag till mamma och tiggde lite mat :)
Efteråt kom Karina, så ja mamma o hon o Sinka gick ut på en timmes promenad..

Nu är vi hemma igen o väntar på att J ska sluta jobba så vi kan gå ut o leka lite till :)
Måste ju passa på så länge snön ligger kvar..

image71

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0