Min vanliga otur...

Vet att det här inlägget har så mycket med Simba att göra, men var tvungen att berätta

Igår var ja med om en seriekrock..

Läs mer HÄR

image123


Jag åkte ganska sakta sen tittade jag åt sidan och då small det.. allt gick jätte fort!
Jag kliver ur bilen och två män börjar skrika på mig.. jag kan inte hålla tårarna inne, kände sån oerhörd skuld, samtidigt som jag var chockad.. Från ingenstans kommer en brandman fram och tar mig till brandbilen.. Där förklarar han att ja inte ska vara ledsen det var inte mitt fel.. Den ena mammen i första bilen ramlar ihop och skriker .. Jag får lite panik.. En ambulansman kommer och ja får en nackkrage och blir körd till akuten..
Där får jag vänta väldigt länge till en polisman kommer in och ställer lite frågor.. jag börjar gråta igen känner fortvarande att allting är mitt fel.. Jag berättar det jag upplevt och visar även ett visitkort jag fick av en man på gatan.. Fick senare veta att det var han som hade tvärnitat. Han gav mig kortet och sa att om ja får problem skulle han hjälpa mig.

Åter till akuten.. Nu kom en ortoped in och kände på mig.. jag hade ont 2 kotor så jag fick åka upp till röntgen.
När jag röntgats färdigt kommer de andra tre in som var inblandade i krocken.. Den ena skriker till läkaren det var hon! Det var hon! Sen kommer hans familj in och berättar om att de skulle fira hans dotters födelsedag.. Att deras bil var ny.. osv.. Gav mig med andra ord ännu mer skuldkänslor.
Han med barnet kommer in strax efter och nån frågar barnet hur han mår.. han börjar gråta.. det kändes hemskt..

Sen fick jag åka tillbaka och vänta på svar..Ingen av oss hade några allvarliga skador alla fick åka hem.

Idag när jag vaknar har jag skit svårt att andas jag kan knappt röra mig.. Har sån ångest..
Men jag läste artikeln och såg att det inte var mitt fel.. kände en viss lättnad..men går inte beskriva känslan jag har.. Tur att jag var ensam i bilen och inte med Simbis..

Vet inte om ni förstår något av det jag skrivit nu.. hoppas det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0